I TYDZIEŃ – JAKIE SĄ MOJE OBOWIĄZKI?
- poznawanie obowiązków poszczególnych członków rodziny;
- zachęcenie do pomagania rodzicom w wykonywaniu domowych obowiązków;
- zapoznanie z możliwością zapisania wybranych czynności za pomocą prostych symboli;
- rozwijanie umiejętności uważnego słuchania poleceń;
- doskonalenie umiejętności wykorzystania rekwizytu podczas zabawy z piosenką;
- integracja z grupą;
- rozwijanie sprawności ruchowej;
- zachęcenie do dbałości o utrzymywanie prawidłowej postawy ciała;
- poznawanie zabudowy charakterystycznej dla środowiska miejskiego i środowiska wiejskiego;
- rozwijanie sprawności manualnej;
II TYDZIEŃ – CO POWINIEN WIEDZIEĆ KAŻDY POLAK?
- poznanie symboli narodowych;
- rozwijanie mowy;
- zapoznanie z wyglądem flagi Polski i znaczeniem barw na fladze;
- rozwijanie spostrzegawczości i orientacji w przestrzeni;
- rozwijanie umiejętności wykonywania elementów ruchu z rekwizytem;
- doskonalenie percepcji słuchowej;
- rozwijanie sprawności ruchowej;
- zachęcanie do dbałości o utrzymywanie prawidłowej postawy ciała;
- zapoznanie z wyglądem i znaczeniem kokardy narodowej;
- rozwijanie umiejętności manualnych;
III TYDZIEŃ – JAKI JEST MÓJ KRAJ?
- budzenie poczucia tożsamości narodowej poprzez poznawanie wybranych polskich legend;
- rozwijanie mowy;
- rozwijanie umiejętności klasyfikowania przedmiotów ze względu na jakość;
- zapoznanie z elementami miejscowego folkloru;
- rozwijanie koordynacji słuchowo-ruchowej;
- kształcenie poczucia rytmu;
- rozwijanie sprawności ruchowej;
- doskonalenie umiejętności szybkiej reakcji na sygnał;
- rozwijanie sprawności manualnej;
- rozwijanie umiejętności skupiania uwagi na treściach przekazywanych przez nauczyciela;
IV TYDZIEŃ – GDZIE MOŻNA ZOBACZYĆ MAŁĄ NIEDŹWIEDZICĘ I WIELKĄ NIEDŹWIEDZICĘ?
- rozwijanie mowy;
- zdobywanie informacji na temat gwiazd;
- poznawanie wyglądu i nazw planet Układu Słonecznego;
- rozwijanie umiejętności matematycznych;
- integrowanie się z rówieśnikami podczas wspólnych zabaw przy muzyce;
- rozwijanie swobody ruchów;
- rozwijanie sprawności ruchowej;
- doskonalenie umiejętności szybkiej reakcji na sygnał;
- rozwijanie spostrzegawczości;
- rozwijanie umiejętności manualnych;