- Co potrafią zwierzęta?
- wzbogacenie wiedzy na temat zwierząt;
- rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat;
- poznawanie pożytecznej roli dżdżownicy;
- poznawanie charakterystycznych cech wybranych zwierząt;
- rozwijanie umiejętności rachunkowych;
- reagowanie na zmiany dynamiczne;
- doskonalenie percepcji słuchowej;
- rozwijanie zainteresowań przyrodniczych;
- rozwijanie sprawności ruchowej;
- poznawanie sposobów powstawania barw pochodnych;
- kształtowanie opiekuńczego stosunku do zwierząt;
- rozwijanie sprawności manualnej;
- wzbogacenie wiedzy na temat zwierząt;
- Jak dbam o naszą planetę?
- rozwijanie mowy;
- kształtowanie świadomości ekologicznej;
- rozwijanie sprawności manualnej;
- utrwalenie znajomości kolorów pojemników używanych do segregacji odpadów;
- rozwijanie umiejętności matematycznych;
- rozwijanie sprawności ruchowej;
- rozwijanie umiejętności wykorzystania rekwizytu podczas zabawy z piosenką;
- integrowanie się z rówieśnikami podczas wspólnych zabaw przy muzyce;
- rozumienie konieczności ochrony środowiska przyrodniczego;
- poznawanie pracy ludzi dbających o środowisko;
- zdobywanie informacji na temat wyglądu i przeznaczenia koszy na śmieci;
- rozwijanie umiejętności manualnych;
- Jakie wzory i kolory mają pisanki?
- zapoznanie z tradycjami wielkanocnymi;
- zachęcanie do wypowiadania się w grupie;
- rozwijanie sprawności manualnej;
- poznawanie tradycji związanej z przygotowywaniem koszyczka wielkanocnego;
- rozwijanie orientacji przestrzennej;
- rozwijanie sprawności ruchowej.
- reagowanie na zmiany dźwięków instrumentu;
- doskonalenie umiejętności poruszania się z rekwizytem;
- rozbudzanie ciekawości poznawczej;
- wzbogacenie wiadomości na temat zwyczajów wielkanocnych;
- zapoznanie z tradycją malowania pisanek;
- rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego;
- W jakim kraju mieszkam.
- zapoznanie z legendą o powstaniu Warszawy;
- kształtowanie poprawności składniowej wypowiedzi;
- rozwijanie sprawności manualnej;
- poznanie charakterystycznych miejsc znajdujących się w Warszawie;
- stosowanie określeń wysoko – nisko;
- rozwijanie sprawności ruchowej;
- rozwijanie umiejętności swobodnego poruszania się w przestrzeni;
- opanowanie melodii i tekstu piosenki;
- rozwijanie poczucia przynależności narodowej;
- rozwijanie ciekawości poznawczej;
- kształtowanie poczucia tożsamości narodowej;
- rozwijanie logicznego myślenia;