• A
  • A+
  • A++

Zamierzenia Luty – Muszelki

3.02 – 7.02

„Bale, bale w karnawale”

Dziecko:

  • Rozwija poczucie rytmu,
  • Kształtuje umiejętność współpracy w parach,
  • Zapoznaje się ze zwyczajami karnawałowymi,
  • Kształtuje umiejętności dobierania stroju adekwatnego do okazji,
  • Kształtuje sprawność ruchowa,
  • Kształtuje umiejętność poprawnego posługiwania się nożyczkami,
  • Kształtuje umiejętność radzenia sobie ze strachem przed wizyta u fryzjera,
  • Doskonali umiejętności wypowiadania się na temat własnych emocji i rozmawiania na temat emocji innych ludzi,
  • Prowadzi obserwacje i wyciąga wnioski z doświadczeń,
  • Kształtuje wrażliwość muzyczna.

10.02 – 14.02

„Baśnie, bajki i legendy”

Dziecko:

  • Kształtuje umiejętności wypowiadania się na temat ulubionych bohaterów literackich,
  • Kształtuje umiejętność odtwarzania zapamiętanych informacji,
  • Kształtuje postawy aktywnego i kulturalnego odbiorcy sztuki teatralnej i filmowej,
  • Rozwija umiejętności kontrolowania tonu i głośności mówienia,
  • Rozbudza zainteresowania książkami, literatura dla dzieci,
  • Rozwija spostrzegawczość,
  • Kształtuje poczucie rytmu, wyobraźni muzycznej i ekspresji ruchowej,
  • Doskonali umiejętność koncentracji uwagi,
  • Rozwija umiejętność układania historyjek obrazkowych zgodnie z chronologią wydarzeń,
  • Rozbudza fantazje i wyobraźnię.

17.02 – 21.02

„Wynalazki”

Dziecko:

  • Wzbogaca zasób słownictwa związanego z podróżowaniem, środkami transportu,
  • Kształtuje umiejętności układania rytmów z figur geometrycznych,
  • Kształtuje umiejętności uważnego słuchania opowiadań i wypowiadania się na jego temat,
  • Kształtuje umiejętności działania wyrazów na sylaby,
  • Rozwija umiejętności społeczne poprzez zabawy parateatralne i dramowe,
  • Doskonali pamięć słuchową,
  • Doskonali umiejętność tworzenia prac technicznych z wykorzystaniem różnych materiałów,
  • Kształtuje umiejętności współpracy w grupie,
  • Rozwija pomysłowość i aktywność twórczą,
  • Wdraża się do umiejętności zakończenia rozpoczętej pracy – przełamywanie barier typu „nie umiem”.

24.02 – 28.02

„W dawnych czasach”

Dziecko:

  • Kształtuje umiejętności łączenia przyczyny ze skutkiem,
  • Wzbogaca zasób słownictwa związanego ze światem dinozaurów,
  • Rozbudza ciekawość badawcza,
  • Poznaje różne ekspresję artystyczne,
  • Kształtuje umiejętności manualne,
  • Usprawnia narządy artykulacyjne,
  • Rozwija pomysłowość,
  • Rozwija umiejętność rzutu i chwytu oburącz
  • Kształtuje umiejętności przeliczania obiektów w zbiorach i określa, w którym zbiorze jest ich: mniej, więcej, tyle samo,
  • Doskonali umiejętność współdziałania w grupie.
Skip to content